Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2013 21:43 - Мила мамо......
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5891 Коментари: 12 Гласове:
11

Последна промяна: 03.06.2013 06:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
                    На милата ми майчица....
Майката на Мина, влиза в стаята и забелязва на леглото си писмо. С треперещи ръце отваря плика и чете:
                               Скъпа мамо!
Не се тревожи за мене! Аз заминах с новият ми приятел. Най-после намерих мъжа на мечтите си! Той има обици по цялото си тяло, халка на устните си, навсякъде татуировки по срамните си места, освен това има и огромен мотоциклет, на който се чекна с голямо удоволствие....супер е! Но, мила мамо, това не е всичко.....Бременна съм и Гюро ми каза, че ще бъдем много щастливи в неговият стар фургон на сред поляната в гората. Той иска да имаме много деца и аз мечтая за същото. Най-накрая разбрах, че мерихуаната на никой не вреди, и за това ще направим плантацийка за нас, така и за нашите ни приятели. Те пък ни обещаха, че ще ни снабдят с кока и екстази. Моля се учените да намерят по-бързо лекарство срещу спина, защото състоянието на Гюро вече бързо се влошава със всеки изминат ден, а той не заслужава такава участ! Не се притеснявай мамо, мила мамо вече съм на петнадасет години и мога сама да се грижа за себе си. Ще опитам по някакъв начин да дойда и да  покажа внука ти!
                                                 Твоята мила дъщеря Мина!
P.S. Скъпа мамо, това беше шега! Аз съм на гости у съседа и той е много мил и нежен с мене. Исках просто да ти напомня, че има и много по лоши неща от писмото на директора на училището и заповедта за изключване, която ще намериш е горното чeкмедже  на масата в хола.

                                                                      С много любов:
                                                                        МИНКА...... 

aip55



Гласувай:
12



1. анонимен - Това е абсурдната реалност в която ...
03.06.2013 07:41
Това е абсурдната реалност в която живеем. Трагикомедия.
цитирай
2. aip55 - Това е абсурдната реалност в която ...
03.06.2013 08:29
kushel написа:
Това е абсурдната реалност в която живеем. Трагикомедия.

Добро утро Куш! Нали си живеем кротичко в света на абсурдите. Научихме се нищо вече да не ни учудва......
цитирай
3. troia - Създал
04.06.2013 20:29
си голяма дилема на майката. Кое е по-лошо от лошото...Една тъжно-смешна картинка.Поздрави! Хареса ми и имаш + от мен.
цитирай
4. aip55 - Трудно ще ни е
04.06.2013 23:59
-с младите - златната младеж на демокрацията. Абсурд в абсурда!
цитирай
5. arrow11 - Ох, старо парче е, но го бях позаб...
06.06.2013 15:22
Ох, старо парче е, но го бях позабравил. Посмях се на корем, мерси!
цитирай
6. melin - Подобни тъжни картинки, в нашето ...
06.06.2013 17:14
Подобни тъжни картинки , в нашето общество все още са рядкост.Живяла съм 15г в
САЩ където се нагледах на какви ли не картинки на американската младеж.Хареса ми историята ви много реално сте я описал.Поздрави!
цитирай
7. aip55 - Подобни тъжни картинки, в нашето ...
07.06.2013 03:29
melin написа:
Подобни тъжни картинки , в нашето общество все още са рядкост.Живяла съм 15г в
САЩ където се нагледах на какви ли не картинки на американската младеж.Хареса ми историята ви много реално сте я описал.Поздрави!

6. melin - Благодаря Ви за мнението! Това е жалката картина на капитализма с шибаната си демокрация....
цитирай
8. aip55 - Ох, старо парче е, но го бях позаб...
07.06.2013 03:31
arrow11 написа:
Ох, старо парче е, но го бях позабравил. Посмях се на корем, мерси!

Старото парче
на плаца стоеше!
Фатмашка кръв пиеше
и фазанско крилце ядеше....
цитирай
9. ckarlet - Развесели ме, Аip55!:)) Позд...
09.06.2013 19:42
Развесели ме, Аip55!:))
Поздрави!
цитирай
10. aip55 - Развесели ме, Аip55!:)) Позд...
09.06.2013 20:34
ckarlet написа:
Развесели ме, Аip55!:))
Поздрави!

Добре дошла в моите творчески обятия! Аз съм си шегаджия, но няма как да избягаме от съвремието ни. Но, нека да послушаме малко блус за настроение и муза: http://delicast.com/radio/blues/WGLT_Blues_Radio
цитирай
11. ivoki - Винаги има и по лошо. . . . Да бъдем ...
09.06.2013 22:46
Винаги има и по лошо.... Да бъдем благодарни за това , което имаме.....
цитирай
12. aip55 - Винаги има и по лошо. . . . Да бъдем ...
10.06.2013 08:49
ivoki написа:
Винаги има и по лошо.... Да бъдем благодарни за това , което имаме.....

Да прав сте ivoki ! Но, пък имаме възможноста да създаваме и осъзнаваме това, което правим. По важното е да го опазим след като го създадем от первезията на съвремиети ни. Често чета и вашите мисли, макар, че сме на различни мнения. Но това не е важно, по-важното е да бъдем човеци, хора разбрани и да не мислим за лошото и злото. Бъдете жив и здрав и успешна нова седмица....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487192
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7321
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930