Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2013 15:25 - До комисията за защита на потребителя
Автор: budha Категория: Изкуство   
Прочетен: 2030 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 03.11.2013 15:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
До комисията за защита на потребителя днес 03.11.2013г искам да покажа на вас и на всички български граждани към които включвам и вас защитници на нашите права чрез това писмо изпратено до вас както и до министерството на здравеопазването и общо достъпното пространсто ‘интернет’. Настоящото писмо засяга един проблем в България немислим за нас във времената в които ние живеехме по-обикновен живот и значително по-качествен в повечето аспекти на съвременен живот включително и този към който желая да насоча вашето внимание. Както всеки нормален член на обществото и потребител аз подлагам на проверка информацията за всичко което достига до мен самият като осъзнат консуматор на всяка вещ касаеща моят дом и тяло засягащи здравето ми както моето така и на всички хора. Има неща които започват да се случват в моят живот периодично и вниманието в тази насока е остро насочено в проблемът със качеството на храната предлагана във всички хранителни магазини и критичното ми отношение към производителите със нарастваш процент на недоверие към произходът,качестово и цената на всичко което българският потребител консумира .Всичко това дълбоко ме изпълва с неудовлетворение към органите за контрол и всички отговорни институции пряко участващи и ръководещи процесите за внос,износ на храни разрешаващи консумацията на храни на територията на република България както от други страни така и от наши родни производители които будят в мен най-високо безпокойство и съмнение.За да бъда по-показен в моите изисквания и надеждата за справедливо разглежадене на проблема бих искал да демонстрирам чрез личното ми преживяване на потребител продукт закупен от мен преди няколко дена и който консумирах или почти консумирах днес. image   Не мога да квалифицирам предметите които намирам в храните като кисело мляко,хляб и във случая ‘Роле Пилешко’ което съдържа в себе си неща които не намирам за нормални.Всичко това ме навежда на мисълта колко много граждани откриват предмети в хранителните продукти които циркулират в хранителната мрежа от супер маркети имайки предвид че този продукт беше закупен от мен от голям хранителен магазин.
image Друг е въпросът който съвсем естестено е да си задам какво се случва с моето тяло ако аз не видя това парче гума и то попадне в моето тяло.И също така колко много такива парчето са попаднали а най-вероятно са попадали и продължават да попадат не само в този продукт но и във много други.Тук мога само да съжалявам че не разполагам с доказателство което да приложа за кофичка кисело мляко от която извадих подобна вещ и я забелязах за мой късмет.От този момент доверието ми към българсият производил изклчително много се промени особено когато говорим за продукт със който нашата страна е не малко известна в чужбина. image   Не мога да коментирам никой конкретен производител защото личното ми усещане е че никой от тях не спазва нормите и правила по контрол и качество на храните. И аз просто съм попаднал на един пример от многото от примерите които ще срещам като потребител ако нещата не се променят по никакъв начин а стават все по-интензивни в грубото нарушаване на законите на тази държава.Не бива да забравяме че това е храна която ядем не само ние а също така и нашите деца и ако искаме качестен живот за нас и бъдещото поколение трябва да работим не само в интерес на икономическите и егоистични интересени, обръщайки гръб неморално и непроницателно за следващите години в които този модел не носи нищо градивно а разрушително. Ще очаквам вашият отговор който също така искам да представя на аудиторията в интернет ,защото всеки българси гражданин заслужава ясен отговор на случващото се с храната която всички ние конслумираме и искаме да имаме качествен живот тук в нашата собствена страна.



http://observer.ucoz.org/news/vizhte_kakvo_slagat_v_khranata_ni/2011-06-05-1734
http://vbox7.com/play:981723b09b
http://matini-slim.blogspot.com/2012/07/15.html
http://www.zemianazaem.com/archives/93
http://star07.in/videogallery.php?video_id=228http://star07.in/videogallery.php?video_id=254
 





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha
Категория: Изкуство
Прочетен: 1758093
Постинги: 407
Коментари: 457
Гласове: 5237
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930