Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2009 01:12 - east 17
Автор: budha Категория: Изкуство   
Прочетен: 1205 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.10.2009 02:15


imageФината система е във всеки от нас, готова да бъде озарена.
Кундалини е силата на чистото желание в нас. Майчина и успокояваща, Тя спи в сакралната кост, в основата на гръбначния стълб.
Древните цивилизации знаели, че там обитава свещена енергия. Себереализацията представлява събуждане на Кундалини. През централния канал Тя пресича шестте чакри разположени над сакралната кост, и се проявява над фонтанелата (върха на главата) като нежен „фонтан” от прохлада.
Кундалини ви лекува, подобрява и ви дарява с благословии.
Изживейте своята себереализация.

„Не можете да разберете смисъла на живота си, до като не се свържете със силата, която ви е създала”.
Процесът на събуждането на Кундалини е много лесен и отнема пет минути. Първо седнете и се отпуснете. По време на това упражнение, ще поставяте дясната си ръка върху различни чакри (енергийни центрове) от лявата страна на тялото си и ще общувате с вашата енергия Кундалини. Тя е майчината енергия във вас.

1. Поставете дясната си ръка сърцето и дълбоко в себе си попитайте три пъти:,,Майко, аз духът ли съм?”
2. Преместете ръката върху горната част на корема си и попитайте три пъти:„Майко, аз свой собствен господар ли съм?”.
3. Поставете ръката си ниско в долната част на корема и помолете от сърце шест пъти:„ Майко, моля Ви, събудете чистото познание в мен”.
4. Върнете ръката в горната част на корема и потвърдете от цялото си сърце:,,Майко, аз съм свой собствен господар” десет пъти.
5. С ръка на сърцето и с пълна увереност кажете дванадесет пъти: ,,Майко, аз съм духът”.
6. Вдигнете ръката между врата и рамото си. За да изчистите този център с пълна убеденост да потвърдите: „Майко, аз не съм виновен за нищо” шестнадесет пъти.
7. С дясната си ръка обхванете челото, като с пръстите плътно притискате слепоочията. Вътре в себе си на пълно искрено кажете: „Майко, прощавам на всички, включително и на себе си” няколко пъти.
8. Поставете ръка върху задната част на главата си и повторете няколко пъти:”О Божествена, всепроникваща любов  моля Ви, простете ми грешките срещу духа, които може да съм допуснал”.
9. Сега притиснете с длан скалпа си и масажирайте седем пъти по часовниковата стрелка. Всеки път молете искрено: „Майко, моля Ви, дайте ми Себереализация”.

С протегнати ръце останете няколко минути в медитация и се насладете на спокойствието и радостта.
imageimage17




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha
Категория: Изкуство
Прочетен: 1755313
Постинги: 407
Коментари: 457
Гласове: 5236
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031