Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2009 05:30 - Да
Автор: budha Категория: Изкуство   
Прочетен: 1750 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 21.06.2009 06:42


imageimageimage
Кой от нас не си е мислил понякога, че ние не сме достатъчно добри, за да се обърнем за помощ към Бог? Но помагайки ми, Бог прави това не защото одобрява или не одобрява моите постъпки.
Бог ми помага, защото Той е Бог, защото Той е живот, защото Той е любов.
Бог ми помага, не защото аз съм благ.
Бог ми помага, защото Той е благ.
Бог ми помага не защото аз заслужавам помощ.
Той ме обича не защото аз заслужавам любов.
Вие обичате ли само онези, които са без недостатъци? Нашите любими са също като нас несъвършени.
Смятате ли вие, че сте способни да обичате онези, които Бог не обича? Любовта е способна да види в любимия съвършенство.
Бог не отговаря на молитвите ми, възнаграждавайки ме за добро поведение, и не ме наказва за лошо поведение.
Бог не се пазари с мен.
Бог не работи за пари.
Бога дава, без да поставя условия
Бог не чака да Му се отдам, за да ми се отдаде Той. Той ме търси дори тогава, когато аз бягам от Него. Но къде може да се скрие човек от Онзи, Който присъства навсякъде?
Бог си мисли за мен, независимо от това дали аз мисля за Него.
За да твори добро, Бог използва не само добрите хора.
За да побеждава, Бог използва не само смелите хора.
За да утвърждава правдата, Бог използва не само праведните хора.
Когато се моля за своето сърце, аз казвам: "Боже, каквото и да чувства моето сърце, обичай чрез него".
Когато се моля за своя разум, аз казвам: " Боже, за каквото и да мисли моят разум, мисли чрез него."
Когато се моля за своите ръце, аз казвам: " Боже, каквото и да правят моите ръце, върши чрез тях Своята работа."
Аз знам, че Бог дава Своята сила не само на силните, Своята мъдрост - не само на мъдрите, Своята радост - не само на радостните, а Своите благословения - не само на благословените.
Бог ми помага не защото съм такъв, какъвто съм.
Бог ми помага, защото Той е такъв, какъвто е.
Бог е любов.





Тагове:   Да,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. sahaj - БРАВО
21.06.2009 11:55
бързо реагираш Миленчо постинга е много добър :)))
цитирай
2. budha - m
16.08.2009 12:14
da
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: budha
Категория: Изкуство
Прочетен: 1759150
Постинги: 407
Коментари: 457
Гласове: 5237
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930